Jeg vil bare at fornavnet mitt skal vises i butikken og når jeg lager produktlister. Hvordan får jeg til dette?
Jeg vil bare at fornavnet mitt skal vises i butikken og når jeg lager produktlister. Hvordan får jeg til dette?
Hvis du går inn på "min side", så klikker du deg inn på der det står "din profil" på venstre side. Da får du opp en rubrikk der du kan fylle inn visningsnavn :)
Jeg har gjort dette og skrevet bare fornavnet mitt, men når jeg lager produktlister og når jeg går inn på butikken min står etternavnet også. Skjønner ikke dette?
Ok - det var der du mente. Da må du inn på der det står brukerkonto, og forandre der. Selv har jeg lagt inn hele fornavnet og bare forbokstaven på mellomnavnet, på etternavn har jeg lagt inn bar forbokstaven der. Prøv, så tenker jeg du får det slik du vil ha det ;0))
Altså - rediger profil. Husk å klikke på "oppdater profil" i bunnen når du er ferdig.
Bare en liten kommentar, jeg føler meg mye tryggere når jeg handler i butikker med fullt navn, enn butikker med diverse kallenavn...
Jeg sier meg enig med Ingrid. Det virker tryggere og sikrere når hele navnet står der.
Enig med Ingrid :)
Og mer seriøst.
Enig med Ingrid!!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.