Du skriver butikknavnet/søkeordene i produktbeskrivelsen. Altså på hvert enkelt produkt :-)
Du skriver butikknavnet/søkeordene i produktbeskrivelsen. Altså på hvert enkelt produkt :-)
Hvis man beskriver sitt produkt tilstrekkelig kommer "søkeordene" automatisk inn dog ;-)
Det er selvfølgelig viktig å skrive en god produktbeskrivelse, men å legge inn butikknavnet hadde ikke jeg tenkt på før jeg leste det her ;-)
Ok, takk! Dette har jeg ikke fått med meg.
Ramser dere dem bare opp under produktbeskrivelsen, eller legger dere til # / * el.l?
Du bare ramser opp uten tegn.
Er det noen her som har erfaring med betaling av faktura. Skal betale en faktura til epla, men bank-ID ser ikke ut til å fungere? Anyone??
Ta kontakt med banken din.
Prøv og oppdater Java.
Takk for tips, har holdt på i mange timer før jeg endelig greide å reinstallere java og aktivere programmet. Alt ok nå, som egentlig er en stor seier for meg, da jeg er en teknisk kløne. :)
Et lite, eller kanskje helller et stort tips når det gjelder søkeord, er å bruke Google Adwords Søkeordverktøy. Da finner du de ordene/setningene folk bruker for å søke på de forskjellige kategorier.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.