Ser at det er mange som har en drøss av søkeord i produktbeskrivelsen (nederst) Virker dette ? Dukker produktet opp etter søk på disse ordene også..
Ser at det er mange som har en drøss av søkeord i produktbeskrivelsen (nederst) Virker dette ? Dukker produktet opp etter søk på disse ordene også..
Ja, fungerer utmerket. Det gir også oftere treff fordi vi aldri helt kan vite hva andre søker etter.
Okei, da legger jeg også en del søkeord der :)
Ja, de funker :) Jeg bruker det på alle mine produkter, men kunne sikkert lagt til mange mange flere søkeord.
Men bruk ord som faktisk har noe med varen å gjøre da. Kjedelig å søke etter ting også dukker alt mulig opp. Ser noen bare copy-paster en bolk med "fine" søkeord. "Mansjettknapper" og "vintage" på en håndlaga ring, feks! Det er ikke bare positivt å stadig dukke opp i feil søk, da kan man fort irritere på seg både kundene og eplakollegaer :o)
En ting jeg nettopp fant ut er at det er lurt å inkludere butikknavnet sitt i noen av produktbeskrivelsene, ettersom dette ikke dukker opp når man søker etter butikken på håndlaga (må velge søk på butikker, og det er ikke alle som skjønner den rullegardina på førstesida der)!
Ja, det har jeg gjort lenge Ingrid. Etter at flere hadde problemer med å finne meg ved å bruke søk (de skjønte ikke at de da måtte velge butikker) la jeg inn navnet mitt under søkeord :)Fungerer supert!
Takk for tips. :)
God ide å legge inn butikknavnet sitt som søkeord. Takk for tips!
(...men ganske utrolig at vi må gjøre det så tungvint fordi "ingen" (inkludert flere av mine bekjente) skjønner hvordan de skal søke opp butikknavn på Epla.)
Det var jo genialt, funka som bare det. Takk
Hvor/hvordan legger man til disse søkeordene? For det er ikke kategorier dere snakker om?
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.