Er det lov å lage en hel produktliste med bare produkter fra sin egen butikk og gjøre denne offentlig på epla?
Er det lov å lage en hel produktliste med bare produkter fra sin egen butikk og gjøre denne offentlig på epla?
Det er vel lov, men litt kjedelig hvis alle listene bare er med ting fra en butikk... Så lenge listene hovedsakelig er "blandet" tåler man noen en-butikk lister innimellom.
Jeg hopper stort sett over dem og ser på de med produkter fra forskjellige butikker! (Men det er sikkert praktisk mhht. linking, osv...)
:)
Enda en tråd om produktlisten? Ser du har kommentert i den forrige også Vibeke. Beklager hvis listen jeg lagde var irriterende, men jeg har ikke laget den til bruk på epla egentlig, ble brukt som et verktøy for å lage liste til bloggen min.
I følge epla er dette helt i orden, men de vil ikke bli brukt til forside. Det var heller ikke meningen;)
Generelt vil jeg si at jeg er helt enig med alle dere som synes varierte lister er mest spennende!
Jeg ble ikke irritert. Bare lurte på om det var lov. Jeg har tolket produktlister annerledes. Men nå har jeg skjønt at det er lov, så nå er det bare å lage lister.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.