Jeg har forstått det slik at man bare kan legge inn et produkt fra sin egen butikk i produktlister. Stemmer det?
Jeg har forstått det slik at man bare kan legge inn et produkt fra sin egen butikk i produktlister. Stemmer det?
Jeg fant dette hvis du vil konkurrere om å bli forsideliste:
"Du kan ha med maks ett produkt fra din egen butikk på listen, og kun ett produkt fra hver av de andre butikkene som er med. Hvis du vil ha med produkter fra andre avdelinger enn den du sender inn forslag til kan du ha med inntil to produkter fra andre avdelinger også.
Marker listen som offentlig, og velg hvilken avdeling du ønsker å sende forslaget ditt til og lagre. Når listen er lagret vil den vises i vår oversikt over innsendte forsideforslag - og VIPS! Plutselig kan den være å finne på forsiden! :) "
Jeg spør fordi jeg ser at det er lister med flere produkter fra samme butikk. Er dette lov?
Hvis man vil at lista skal være aktuell for forsideliste (dagens forelskelser) skal man bare ha ett fra hver butikk. Men andre produktlister kan inneholde nøyaktig hva man vil - det kan for eksempel være greit å lage en med salgsvarer fra egen butikk for å spre den på facebook og blogger.
Synes det er rart hvis man kan lage produktlister med bare produkter fra sin egen butikk. Hva er da vitsen med relansering?
En liste med bare egne produkter er super å dele til f.eks sin egen Facebookside :-)
Eller om du har salg på spesielle varer og vil legge listen fra bloggen.
Så jeg kan altså lage en produktliste med bare produkter fra min egen butikk og legge den ut offentlig på epla? Ser at noen har gjort dette allerede. Trodde ikke det var lov. Men dere sier at dette er greit?
Det må det jo være, for vi må ha dem offentlige... ellers er de ikke synlige for kundene våre...
Dessuten er det ganske hyggelig å lage lister fra en enkelt butikk - som ikke er ens egen. Det liker i hvert fall jeg å gjøre! Ikke dermed sagt at den skal brukes til forside :)
Jeg laget akkurat min første side med kun ting fra min egen butikk, dette for å bruke på bloggen min, ikke for at den skulle bli forside på epla. (har ikke sendt den inn som forslag heller)
Syns det var en smart måte å gjøre det på jeg da;) Siden mange andre har gjort det tidligere, så må det jo være lov?
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.