Dere som selger på facebook, har dere egen side eller egen gruppe som dere selger fra? Kan hvem som helst bare selge fra facebook fra sin engen gruppe/side?
Dere som selger på facebook, har dere egen side eller egen gruppe som dere selger fra? Kan hvem som helst bare selge fra facebook fra sin engen gruppe/side?
Jeg pleier som regel å linke produkter for salg direkte til eplabutikken.
Facebooksiden for Kreativbua
Det er forbudt å selge rett fra vegg og bruke Facebook som butikk... vi må korrekt linke til Epla/nettbutikk/bloggsalg eller be dem sende en mail. Det er mange som gjør det, og de lever farlig, Facebook har av og til ryddekampanjer og de bare stenger kontoen uten forvarsel og du får den ikke tilbake. En vanskelig balanse...
Er vel ikke lov å diskutere andre nettbutikkløsninger her, men FB har en egen app man man legge inn, butikk rett på sida si. Gratis inntil videre, men kjenner vi FB rett blir det sneket inn det ene og andre etterhvert ;-)
Hvordan får man lagt inn apper på facebooksiden? jeg får ikke opp andre enn de vanlige. Notatet, videoer, bilder osv.
Står masse nyttig i help-seksjonen, bare å søke opp :o)
Da skal jeg gi det et forsøk til :o)
Hei,
til info: om det er relevant for noen av dere siden dere snakker om Epla og Facebook, så er det her en måte å kunne integrere din epla-butikk på din Facebook-side.
Se tråd: http://epla.no/forum/thread/2057/
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.