Jeg fikk en bestilling 24 november. Jeg har ikke fått kontakt med kjøper og bedt vedkommende kontakte meg. Når kan jeg legge produktet ut for salg igjen? Jeg har 3 dagers betalingsfrist.
Jeg fikk en bestilling 24 november. Jeg har ikke fått kontakt med kjøper og bedt vedkommende kontakte meg. Når kan jeg legge produktet ut for salg igjen? Jeg har 3 dagers betalingsfrist.
Jeg ville lagt det ut med en gang. Har du tre dager så har du tre dager og når du heller ikke får kontakt med kunden så ville jeg ikke ventet lenger. En annen ting er at med paypal så ser du at varen er betalt med en gang og de få prosentene paypal tar er en god investering synes jeg.
Legg det ut + be epla slette ordren. Hvis den står der i månedsskiftet blir du belastet gebyrene. Seriøse kunder betaler raskt. (og jeg anbefaler også PayPal!)
Jeg har sendt epost til info@epla.no. Er dette riktig epostadresse å sende til eller burde jeg sende til noen av personene som jobber i epla? Jeg sendte den for noen dager siden. Ennå ikke fått svar.
Jeg sendte til den info-mailen i august og fikk svar i forrigårs. Tryggere å addressere rett til en av dem har jeg funnet ut ;-)
Etter to henvendelser til Ida uten svar sendte jeg til Siw. Hun ordnet opp ganske kjapt, tror det var dagen etter, men fikk beskjed om på sende til info@epla. Vel grunnen til at jeg sendte til Ida var jo at det er tregt å få svar på Info, så jeg vet ikke jeg.
Merkelig,- jeg ga beskjed til info@epla.no onsdag om at de måtte slette en ordre for meg. Torsdag fikk jeg mail fra Ida at det var ordnet :)
Jeg fikk svar i dag.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.