Kan ikke folk begrense produktnavnet litt. Enkelte har jo et helt beskrivende avsnitt slik at butikknavnet deres ikke vises engang...
Kan ikke folk begrense produktnavnet litt. Enkelte har jo et helt beskrivende avsnitt slik at butikknavnet deres ikke vises engang...
Da må du prøve en gang til Silje.;) Jeg har gjort det mange ganger, sist igår. Det er bare snakk om en halv millimeter over bildet for at man skal klare å treffe.
Jeg har ikke det problemet nå, men skulle jeg få det igjen så skal jeg teste på ny. Mitt lille problem løste seg av seg selv da butikkeier fjernet at hun hadde sommersalg i butikken :)
En annen ting når vi er i dette temaet og det er favorittbutikker. Etter at Epla innførte nye regler den 15. mars var det mange butikker som stengte dørene. Jeg har mange av dem under "dine favorittbutikker", men så lenge butikken er stengt/ikke aktiv får jeg ikke slettet dem. Dette synes jeg er superdumt!
Jeg klarte det. Fjernet begge tok. Klikket og klikket rett over bildet under og plutselig traff jeg.
Det er dagen for ekstra bokstaver i dag. Jeg kan skrive rett, men tydeligvis ikke hver dag.
Silje: Jeg har irritert meg over det samme. Jeg hadde mange favorittbutikker som stengte dørene, og det var umulig å fjerne dem fra oversikta. Jeg liker å rydde ;-) så jeg sendte til slutt Siw en mail, og hun fjerna dem for meg - samt lovte at de skulle se på saken. Dette var i sommer, så det har tydeligvis ikke blitt gjort noe med enda.
Forøvrig er det en uting at enkelte tar med hele produktbeskrivelsen i tittelen... Disse legger jeg uansett aldri i ønskelista - irritasjonsmoment havner sjelden der ;-)
Jeg liker også å rydde, og det irriterer meg at det ikke går ann å fjerne dem! Håper Epladamene gjør noe med dette nå, men jeg har mine tvil.
Jeg fikk fjernet solgte produkter fra listen min i dag, på samme måte som man fjerner andre produkter. Enten er det fikset, eller har det å gjøre med hvilken nettleser man bruker?
Sara: Vi snakker om to ting. 1) Hvordan fjerne produkter som har veeeeldig lang tittel fra ønskelista (= vanskelig, men det går). 2) hvordan fjerne butikker under "Dine favorittbutikker" når personen har stengt butikken sin (= umulig).
Beklager at jeg laget rot i denne tråden! :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.