Artig å lese alle historiene! Kjente meg godt igjen i Liv-Heléns, jeg satt også og lagde så mange annonser jeg kunne den siste kvelden før 16.november 2009 (for å spare 5 kr pr stk). Jeg hadde sendt mail og fått innpass én dag før det skulle åpne husker jeg. Og på åpningsdagen tikket to salg inn, ordrenummer 11 og 36, med dårlige bilder og ingen info om mål og sånt :o) Det er litt søtt å se på de små ordrenumrene nå etterhvert som epla har vokst seg stor og tippet over 121 000 salg!
Da epla vintage åpnet solgte jeg det aller første vintagesalget på avdelingen (har Siw sagt ;-)), som var et par fjonge damebriller :o) Merker hvor enklere det var å skryte over et vintage produkt enn noe man har laget selv egentlig?
Fortsatt etter (skal-vi-se) 969 salg (!) (håper å runde 1000 innen året er omme, kryss fingrene da? ;-)) hopper jeg i glede når jeg leser Epla på innboksen (og kjenner et lite skuff hver gang det bare er Ukens forelskelser, hihi). I kveld tikket det inn en bestilling på over tusenlappen, av en kunde som nettopp har handlet noe annet, og det er den beste følelsen: fornøyde kunder som vender tilbake for mer!
Epla har virkelig gitt mange muligheter for så mange - og hvis dere leser her Torunn, Siw og Ida, så ser dere hvor glade vi er :-D