Artig tråd! Mimre, mimre:
Epla dørene for at vi kunne begynne å legge ut produkter den 10/9-09, og den 16/9 skulle Epla offisielt åpnes. Det vi fikk beskjed om, var at det ville være gratis å legge ut ting før den 16., etter det ville det koste 5,- pr. produkt. Stressss!! Jeg knipsa (dårlige bilder) i vilden sky, produktbeskrivelsen var så som så og... ut med det! Husker jeg maila Siw: Går grensa ved midnatt?? Jeg stressa på meg knehøne og podagra for å få alt klart til midnatt. Jeg skulle ut med nærmere 100 produkter. (Men så skulle det ikke koste noe likevel…). ;-)
Den 16/9 (husker ikke klokkeslettet) var spenninga stor. Jeg ante jo ikke hva som ville skje. Ville det skje noe som helst? Antagelig ikke. Men resten av ettermiddag/kveld var et eneste stort adrenalinkick, jeg var besvimelsen nær.
Det første salget kom bare noen minutter etter at dørene åpna, og det var en mann som handla. Det viste seg at det var mannen til Torunn, og det var ordre nr. 1 på Epla! :) Han/Torunn kjøpte denne ringen - med ett bilde og med produktbeskrivelsen: "Bredde: 3 cm". Wow, dét var beskrivelsen sin, det! Ring
Utover kvelden ble jeg mer og mer shaky, det tok helt av, jeg gjorde ikke anna enn å sende "tusen takk for bestillinga"-mail. Jeg satt i telefon med ei venninne halve kvelden, og... "Oj, der kom en bestilling til!", og "Hjelpes, nå kom det en til!!" 12 salg!! ble det, i løpet av den 16. og den 17. :) :)
Det var litt av en dag/påfølgende dag, en jeg ikke tror jeg noensinne kom til å glemme!