Noen som kan forklare meg hvordan jeg lager produktlister?
Noen som kan forklare meg hvordan jeg lager produktlister?
Du går til menyen din (din butikk) og finner lag liste i høyre side. Der klikker du ny liste. Gi den navn, og og klikker deg videre slik (leser deg frem). Kopier en url link til det produktet du vil ha med, lim inn og lagre. Slik fortsetter du til listen din er ferdig. Husk minimum 16 produkter om den skal bli synelig for alle.
Tusen takk for svar!
Bare hyggelig :) Litt krøkkete skrevet, men håper du forstår det, og om ikke så skrik ut.
Er det en enkel måte å lage lister på, eller må man bla frem og tilbake hele tiden?
Du har kanskje funnet det ut i løpet av disse 6 månedene.....? Jeg har i hvert fall gjort det på to måter: 1. Trykk på "favoritt" på de produktene du ønsker å bruke i lista di, deretter finner du dem fram fra "din ønskeliste" og kopierer dem inn i produktlista di. 2. Jeg har hatt to epla-sider oppe, kopierer fra den ene og limer rett inn i den andre. Dette syns jeg er lettest, så nå i det siste har jeg bare brukt denne teknikken.
Men, apropos produktlistene: 1. Hvorfor blir ikke butikknavnet synlig før etter at jeg har lagret lista? De ble da synlige før? 2. Og hvorfor får jeg ikke til å slette et produkt jeg har lagt inn? Jeg klarte det i hvert fall ikke på de måtene jeg syns var mest logisk. Noen som har innspill til disse "problemene"?
Nei, butikknavn har aldri vært synlig mens du lager liste, det kommer først opp når du lagrer. Det hadde jo unektelig gjort det litt enklere, men sånn er nå dét.
Du sletter produktet du har lagt til ved å holde musa over bildet; da ser du et svakt, rødt kryss oppe i høyre hjørne. Trykk på det, og produktet forsvinner.
Personlig legger jeg aldri ting i ønskelista når jeg skal lage lister. Jeg har flere faner oppe - faktisk en hel liten bøling samtidig. Da er det enkelt å flytte seg hit og dit, kopiere og lime inn, uten å måtte avslutte og lagre i eninga.
Jeg har dessuten laga meg maaange lister, helt til eget bruk. De kategoriserer jeg etter diverse tema, farger og innfall, og finner jeg plutselig noe fint på Epla, legges de inn i rett liste - kanskje flere. Da har jeg alltid en del å ta av når jeg skal lage ny liste :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.