Som det sto i en annen tråd her blir epla vist mange ganger om dagen nå på denne tiden. Å kjøpe profilering er ett valg man tar, men en annen måte å vise seg, andre og epla på er å lage lister.
Det er mange som lager flotte lekre lister her på epla, men det er veldig ofte de samme som gjør det gang på gang. Det er ikke noe feil med det, ikke les dette feil.
Det jeg mener er at de som kanskje ikke vil kjøpe seg profilering men profilere seg bør kanskje bidra til å lage noen lister.
Jeg lager lister når jeg kan, det er dessverre ikke så ofte om dagen. Men hva om flere begynner å sette sammen lister? Minst 16 produkter, gjør den offentlig og huk av som forslag til en av avdelingene. På den måten vil listen komme på oversikten.
Det koster ikke mer enn den tiden det tar å lage dem :) Og det er sikkert mange innom epla som ser på disse listene.
Jeg blir ekstremt takknemlig når noen tar meg med på dette. Det er en utrolig flott mulighet til å vise frem seg selv, og andre. I ingressen kan man legge inn linken til sin egen butikk, og dermed kan også kunder gå inn til nettopp deg for å se mer av hva du har.
Så ta dette som en oppfordring, lag lister :) Og til dere som allerede lager lister, fortsett med det. Det florerer av flotte nydelige fristende lister på epla nå. SÅ mye lekre ting kommer frem, masse jeg aldri har sett før, og jeg klikker daglig inn på produkter fra nettopp listene.
Lykke til med førjulssalget! Husk, sammen er vi sterke :)