Til helgen braker det løs med en stor hobbymesse på Greverud. Dette arrangeres av Oppegård IL.
Messen har hele 72 utstillere, og jeg kommer med mine smykker.
Åpningstiden er lørdag og søndag fra 11-16
Håper å se mange der :)
Til helgen braker det løs med en stor hobbymesse på Greverud. Dette arrangeres av Oppegård IL.
Messen har hele 72 utstillere, og jeg kommer med mine smykker.
Åpningstiden er lørdag og søndag fra 11-16
Håper å se mange der :)
Lykke til med salget! Det er mange eplaselgere som har bedt om info om messen, så det er kanskje fler som skal stå der? Hadde vært morsomt om dere sa fra, så går det an å se etter dere hvis noen tar turen.
Jeg står forresten på plass 4 om noen skulle få lyst å finne meg :) Skriv gjerne hvor dere andre utstillere står, kanskje jeg titter innom hvis det er tid!
Jeg ba om info og har forsøkt å komme i kontakt med arrangørene både i år og i fjor uten hell. Skulle gjerne stått der i år. Kanskje neste år?
Jeg hadde fått plass her, men valgte å trekke meg på grunn av manglende info. Sendte en mengde mail for å få mer info om bl.a. standplass, åpningstider, strøm, når vi kunne begynne å rigge stand osv, men fikk aldri noe svar. Plutselig lå regningen på mail før helgen, uten noe mer kommentar. Dette synes jeg virket lite seriøst og valgte derfor å trekke meg.
Heldigvis hadde jeg ikke bestilt hotellovernatting i påvente av svar og bra var det:-)
Ønsker dere andre lykke til med salget og håper det kommer MYE folk:-)
Uff da... Det er jo ingen hyggelig erfaring for noen av dere! Håper messen blir bra likevel, og at det kommer mange folk innom.
Jeg gleder meg til å prøve, så få vi se hvordan det går :)
Hei Marianne,håper dere hadde fin messe sist helg!Har forsøkt å finne ut hvordan man kan bli med p Greverud messa,men uten hell.Har du kontaktinfo?:-)
Det er både fullt og folk på venteliste.... Har sendt deg info på mail :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.