har opprettet en ordre,men får ikke til å betale via paypal,men dette må være en feil,for kan bruke kortet mitt over alt ellers? kan jeg bruke nettbank til å betale produktene med?
har opprettet en ordre,men får ikke til å betale via paypal,men dette må være en feil,for kan bruke kortet mitt over alt ellers? kan jeg bruke nettbank til å betale produktene med?
Merkelig, men skal du betale via nettbank så tror jeg du må be om dette av kjøper slik at han/hun kan gi deg et kontonummer. Det kommer nok noe andre til denne tråden som er bedre på dette området enn meg :) Lykke til!
Har opplevd det samme, men da var det selgers PayPal-konto det var noe feil med. Kontakt selger og be h*n sjekke om alt er som det skal være med kontoen.
Jeg har også opplevd rot når jeg skal betale kjøp fra flere butikker samtidig, så heretter legger jeg inn ordre fra en og en butikk. Enklest sånn :)
Innlegget er slettet etter ønske fra bruker.
Stemmer det som Lise sier. Ellers er det bare å ta kontakt med selger via Epla så får du nok et kontonummer å betale til. Ordner seg nok :)
Pay pal som krever fødselsdato godtar ikke fødselsdatoen min uansett hvordan jeg skriver den!, så jeg får ikke betalt andre ordrer enn de som ikke krever fødselsdato (og den har dere vel ikke bruk for uansett, tenker jeg.) Derfor; flere har mista sitt salg til meg pga. av dette. Helene
Det hadde jo vært fint om du kunne gi beskjed til den butikken det gjelder, for dette har ikke jeg vært borti før... Har aldri hørt at mine kunder må oppgi fødselsnummer - og så lenge man har et kort skal man da ikke behøve å oppgi sitt fødselsnummer??
forundret
Ja,veldig rart! Har heller ikke hørt om at noen må oppgi fødselsdato ved Paypal kjøp.
Det jeg derimot har opplevd flere ganger er at kjøpet mitt ikke har gått igjennom fordi Epla-selgeren har glemt å oppgradere Paypal kontoen sin fra Personlig til Business eller Premium. Da kan de ikke motta betaling.
Man kan ikke betale med kort gjennom PayPal hvis ikke butikkeieren har oppgradert kontoen sin...
Jeg har Premier konto, men fikk likevel beskjed fra en kunde om at det ikke fungerte å betale med PayPal i butikken min. Er det noen som vet om det er noe mer man må passe på å stille inn riktig?
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.