Det hadde vært fint hvis man kunne endre på kategorinavnet på egne kategorier. Det blir litt slitsomt å først slette for så å endre navnet og legge inn varene i riktig kategori igjen. Håper epladamene leser dette.
Det hadde vært fint hvis man kunne endre på kategorinavnet på egne kategorier. Det blir litt slitsomt å først slette for så å endre navnet og legge inn varene i riktig kategori igjen. Håper epladamene leser dette.
Du kan enkelt endre kategorinavnet på egne kategorier ved å klikke på(merke) kategorinavnet, endre dette og så trykke "enter". Da er navnet på kategorien endret:)
Hehe, det tok en stund før jeg skjønte det der, må jeg tilstå - at det er helt nødvendig å trykke "enter" for å få lagret det nye navnet!
Klikk på "administrer butikk" oppe på linjen med "din butikk", der klikker du på kategorier, så huker du av "bruk egendefinerte kategorier". Nå kan du lage dine egne kategorier :)
Jeg trodde jeg måtte først slette og så skrive inn på nytt. Jeg får undersøke dette nærmere.
Lager du en kategori som heter feks Jul, da må du inn på hvert produgt og sette dem til Jul under kategorisene på hvert produkt.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.