Blir jo helt feil hvis man blir en av tolv istedenfor en av åtte!!Har ikke tid akkurat nå, men kommer nok til å sende dem en mail med spørsmål angående dette senere i dag.
Blir jo helt feil hvis man blir en av tolv istedenfor en av åtte!!Har ikke tid akkurat nå, men kommer nok til å sende dem en mail med spørsmål angående dette senere i dag.
Hm, så rart... Hos meg har salget faktisk eksplodert etter at jeg ble profilert i forrige uke. Ellers har det vært helt stille i mine butikker også, helt siden i vår eller noe. Håper det ikke blir 20 profilerte butikker på en gang :-) Ellers var det vel 10 eller 12 i fjor også, da de fikk fylt helt opp? Grunnen til at det har vært færre, er vel bare at ingen har ønsket å profilere seg i stillere perioder?
12 profilerte butikker på forsiden, altså! Nå føler jeg meg helt klart snytt ..
Lurer på om det er med vilje, eller om det er noe som ikke helt fungerer i admin.panelet?
12 er helt klart for mye! Når man bruker 200,- på å profilere seg bør det jo ha en viss effekt! Det er jo en av grunnene til at man velger profilering. Hvis det er så mange butikker som ligger som profilert i slengen så kan man like godt la det være og heller bruke pengene på å relansere ofte..
Synes det blir for mye arbeid med en blogg, og det å skrive innlegg på bloggen jevnlig, faller ikke naturlig for meg, i alle fall :o) Har en "promoterings" blogg som koster ca kr 500 per år.
Merker tydelig på fakturaen de 2,50 som det koster å publisere og relansere.
Mirjam: Det er jo helt topp at det eksploderte. Det er jo det vi alle håper og ønsker. Men så var det jo veldig tynt med profilerte butikker i forrige uke, også, så da fikk du jo virkelig vist deg fram. Flere dager var det bare èn og to butikker der, og det var derfor jeg bestilte profilering.
Slik står det i informasjonen/tilbudet om profilering:
"På forsiden vil det vises to butikker til en hver tid. Disse velges ut tilfeldig fra de åtte aktive profilerte butikkene, og byttes ca en gang i minuttet."
Jeg synes ikke det er for mye forlangt at man får hva man har betalt for. Det føles som om jeg har betalt for en annonse på en avis' forside, men faktisk fått en liten notis langt uti huttiheita.
Sant det Torild. Lykke til med førjulssalget alle sammen, særlig Torild og Hilde og alle som kommer til å stikke av med oppmerksomheten fra alle smykkeelskere, huff!
Merkelig dette med 8 butikker, sendte mail til Epla jeg. Det er vel bare de som vet hvorfor, så da kan man like gjerne spørre :-)
Heisann!
Nå i november og frem mot jul er det mye høyere trafikk på Epla enn i resten av året. Det betyr at hver av butikkene på profileringsplassen får minst like mange visninger som de får resten av året når det er en maksgrense på 8.
Beklager at vi har ikke har skrevet noe om dette på siden med profileringsinformasjon ennå, men det som står om at "På Håndlaget-forsiden vil din butikk få omlag 12 000 direkte visninger i løpet av en uke" er altså ikke misvisende, selv om antall profilerte butikker øker. Tvert imot - den siste uken har vi hatt godt over 200.000 sidevisninger av forsiden på epla.no. Det betyr at hver av de 12 profilerte butikkene har omtrent 33.000 direkte visninger i løpet av en uke.
Alternativet til å øke antall butikker, var å sette opp prisen for profilering nå før jul, da det er en stor økning i trafikk og salg på denne tiden, men vi ville heller la flere få vise seg frem som profilert butikk.
Håper det klargjorde saken, og at dere har forståelse for at vi gjør det slik. :)
Kan ikke se hva det har med saken å gjøre at det - som du sier - er større trafikk på Epla totalt. Det svinger vel hele tiden?
Vi betaler for en tjeneste og forutsetningene endres underveis - det er det jeg ser. Og jeg ser også at Aller-gruppen tjener mer penger når de tar betalt fra flere butikker av gangen.
Men det er greit, jeg skal ikke gnåle noe mer om dette. Det er som det er!
Jeg er i min 2. pubertet for tiden og føler bare en ubendig trang til å si ifra når noe irriterer meg :))
Foreslår at dere endrer informasjonen om dette, så folk er klar over at det kan bli slik.
Takk, og god kveld, folkens!
Enig med deg Torild.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.