Jeg syns ikke lanseringsavgiften har hatt noe synlig effekt jeg. :o)
Men den synes godt på regningen da.
Jeg syns ikke lanseringsavgiften har hatt noe synlig effekt jeg. :o)
Men den synes godt på regningen da.
Den synlige effekten er at relansering/spamming har avtatt, og at det er mye morsommere å se på sist innlagte nå som produktene fra i forigårs, og tjue ganger før det, ikke fyller side opp og side ned ;-)
Ang. profilert butikk, så hadde det ingen særlig effekt hos meg, den ene gangen jeg prøvde det. Det er mulig nye kunder på Epla klikker seg inn på de profilerte, men personlig hopper jeg rett over den rekka. 200 kr. er uansett for mye til at jeg prøver det flere ganger.
Enig med deg, Liv-Helèn, blir siste gang for meg. Og enig med Ingrid også - lanseringsavgiften synes godt på fakturaen. Og med profilering på toppen, så blir det ikke mye til 'butik' å snakke om, gitt!
Man kan jo profilere butikken sin på blogger med 750 000 lesere i en måned for 250,- :o)
Helt enig med dere! Jeg profilerer meg nå for å gjøre et siste " stunt" i håp om at noen skal se meg:) Har tenkt å legge ned rett før jul og håper at noen vil handle noen julegaver hos meg. Har ikke hatt salg her inne på 3 mnd !
Enig med dere at dette blir ikke helt rett. Når man har bestillt profilering og betalt såppass mye og alikevell forsvinner i mengden når de har økt profilerte butikker til 10, da er det litt bortkastede penger. Har også bestillt profilering litt senere i måneden og håper tallet på profilerte butikker da er gått ned til 8 igjen!
Jeg har også følt på at det har vært stille i høst. Men som den evige optimist jeg er så håper og tror jeg det tar seg opp nå før jul:)
For en stund siden la jeg merke til at det vare var to profilerte butikker, og sendte mail at jeg ønsket profilering med det samme. Jeg fikk svar med en gang, men det tok mange dager før jeg fikk butikken min mee- og da var det plutselig mange med. Følte meg snytt, og tror ikke jeg vil bruke penger på det igjen. Jeg vurderer stadig om jeg skal gi meg her, ser det finnes andre plasser som frister meg litt isteden... Men vi får se....
Bare skulle det stå, ikke "vare". Og med ikke "mee" ;o) Skriver fra mobilen, og bommer visst litt, hehe.
Går det helt i surr for meg eller er det virkelig 12 profilerte butikker nå?!!Begynner å lure på om jeg skal avbestille hele greia neste uke. :0
Det er veldig stille i butikken min også og har vært det en god stund nå, men så har jeg heller ikke vært aktiv med å (re)publisere nye og gamle produkter. Som flere av dere andre er jeg litt i tvil om hvordan jeg skal gjøre det etter jul, synes at man lett forsvinner i mengden her på Epla. Har gått og lurt litt på å teste dette med profilert butikk, men slår det i fra meg her og nå. Synes det blir alt for dyrt for en uke og hvis det dessuten jevnt over resulterer i lite eller ikke noe, ja da sier det seg selv for min del. Håper at salget tar seg opp nå før jul, hadde veldig godt salg i november og desember sist år, men resten av året blir det raskt veldig stille, synes jeg. Hadde (som noen skrevet om en annen plass her på forumet) vært veldig interessant å vite hvor mange som kommer innom Epla og den egne butikken, samt hvor mange salg Epla faktisk har per dag og måned. Med tanke på hvor mange butikker vi nå er så sier det jo seg selv at det gjør forskjell om det er ti salg per dag eller hundre... Lykke til med salget alle sammen! Ha en fin dag! :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.