Hei.
Jeg har fått godkjent et ansvarsmerke, men vet ikke helt hvor jeg skal bestille stempelet...
Noen som har noen forslag?
Hei.
Jeg har fått godkjent et ansvarsmerke, men vet ikke helt hvor jeg skal bestille stempelet...
Noen som har noen forslag?
Du kan prøve www.ringstamps.com ;-) Mine er derfra. Jeg vet ikke om de er verken billigst eller best, men hyggelige er de! Har ikke hatt noen problemer med stemplene i hvert fall.
Takk :) Jeg skal sjekke de ut :)
Husker du pris og størrelse?
Hmmmmmmm. Tror jeg endte på rundt 200 dollar (inkl frakt) for to stempel - ett med ansvarsmerket mitt og ett med 925. Dette er ringstempler, så de er nok litt dyrere enn "vanlige" rette stempler.
Jeg fikk dem til å lage stempler som var 1.5mm i lengde-retningen (vanligvis måler de visst størrelsen i høyde, så vær nøye med hva du sier...), men jeg tror gjerne de lager dem i hvilken størrelse som helst.
Jeg har forresten logoen min (bare den rare blomsten) som ansvarsmerke, så det kan hende det er billigere hvis du har bokstaver - det aner jeg ikke... :-)
Takk for info:) Jeg har et poteavtrykk som mitt merke. Jeg fant en norsk side igår kveld, jeg må bare få scannet merket mitt og få et prisoverslag fra dem.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.