Har nesten akkurat åpnet min første eplabutikk her. Lager for det meste amigurumi figurer, altså heklede kosedyr. Det er veldig lite av dette her inne, og lurer derfor på om det er marked for det?
Har nesten akkurat åpnet min første eplabutikk her. Lager for det meste amigurumi figurer, altså heklede kosedyr. Det er veldig lite av dette her inne, og lurer derfor på om det er marked for det?
Å, de var kjempesøte! Det er sikkert et marked for det da det ikke er så mange som selger dette:)
Takk for det! Håper flere får sansen for dem også. Må bare si at det var noen utrolige smykker du har! :)
Kjempesøte, lykke til med butikk!
Mummipappa var søt :-) Og ganske billig? Tips, skriv hvor store de er, om de kan vaskes og gjerne type garn (ull/bomull osv).
Lykke til med butikken og velkommen til epla!
Takk for skryt Hanne-Elin:)
Velkommen hit! Jeg har sett mange fine heklede dyr og dukker på Etsy, men ikke her inne, så det er helt sikkert et marked. Synes også det var ganske lave priser til å være heklet for hånd... Ellers lønner det seg å legge litt i beskrivelse og bilder av produktene. Lykke til!
Likte tingene dine veldig godt. Kommer nok til å bestille noe til datteren min etterhvert :)
Jeg har laget noen heklede kose dyr, men desverre så blir frakten veldig høy på disse, så det har nok stoppet en god del av salget på dem ....
Husk også at portoen på pakker blir dyrere hvis de er over 2 cm og 7 cm tykke. Se posten.no for tabell.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.