Du har jo mange lekre ting i butikken din, så nye bilder kan gjøre susen! Og pass på at produktet er i fokus og at utsnittet på førstebildet er fint slik at man blir fristet til å kikke nærmere på produktene. Kanskje ha flere bilder av produktet i en "reell" situasjon? Med druer på kanten el. Mange bilde-tips her inne på forumet og ellers på internettet.
Og så ser jeg at du tilbyr privatoppgjør og postoppkrav. Har du vurdert å tilby PayPal? Personlig skyr jeg unna privat oppgjør (og postoppkrav koster jo ekstra). Jeg vil helst kunne betale med visa/kredittkort på netthandel, og det gjør man jo lett via PayPal. Du betaler litt gebyrer til PayPal for dette, men det er mye ekstraarbeid som faller bort når man bare får en epost om at pengene allerede er kommet inn på konto - uten noe mer pes.
Jeg klikket meg inn på et tilfeldig fat og ser at du skriver mye om frakten og så spør du om folk syns prisen er for høy. 149 kr for et slikt fat er slettes ikke for høy! Jeg hadde heller konsentrert meg om å skrive om fatet i seg selv. Hvor stort det er, hvordan fargene blir gjengitt i bildet, etc.
Tror det generelle tipset er å snuse rundt på andre butikker her inne og se om du kanskje får noen gode ideer. Da får du jo også en pekepinn på hvordan dine priser er i forhold til andre butikker som selger lignende ting her inne. :)
Lykke til. :)