Synes lett at utgifter overstiger inntekter for å si det slikt. Fristelsene er også mange når man ser hva som er her inne.
Synes lett at utgifter overstiger inntekter for å si det slikt. Fristelsene er også mange når man ser hva som er her inne.
Det er ikke her jeg tjener mest ihvertfall, men syns likevel det er veldig greit å være på epla:)
Neh, ikke her inne. Har knapt solgt noe som helst, men nå har jeg heller ikke vært særlig aktiv på å markedsføre meg, eller legge ut ting. Som regel blir tingene mine solgt før de kommer så langt som til epla-butikken min.
Jeg selger minst her inne .
Man bør sette opp en oversikt over alle utgiftene og lage seg en kalkyle med timelønn og overskudd for å få det hele til å gå i pluss :-)
Jeg ser ofte butikker med varer til 10 kr og lurer på hva de holder på med. 8 kr går jo i gebyrer til epla og så er det PayPal, blir å betale for å få selge ting det der. Mye billigere å gi det til loppiss eller rett og slett bare kaste tingene :-/
He he - ny trend, 'lag og kast' :))
Eplemarkedet selger litt nå og da, og funker også som lenke inn til våre egne butikker... :-)vi er fem om en butikk.
Litt blir det jo tilsammen... og litt bestillinger.
Og nå har vi til og med lagete SALG !
Hehehe, ja lag og kast. Satt på spissen, når det er billigere å kaste det man har laget enn å pakke det inn og sende til kunde, da er det jammen meg på tide å sette opp prisene!
Legger inn linken her og, jeg har laget en guide + nedlastbar kalkyle på regneark [her]http://www.ingridriddervold.no/kalkyler/), verdt å ta en titt, prøve å legge inn noen av varene og se hvordan ting ligger an :-)
Er så enig med deg Ingrid :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.