Når et produkt er tatt ut i en produktliste og man ikke ønsker å selge denne varen lenger fordi den aldri blir solgt, kan man da sette inn en ny vare eller må jeg slette hele annonsen?
Når et produkt er tatt ut i en produktliste og man ikke ønsker å selge denne varen lenger fordi den aldri blir solgt, kan man da sette inn en ny vare eller må jeg slette hele annonsen?
Hvis du har laget en liste så kan du bare slette produktet fra listen og legge til et nytt. Hvis det er det du mener :o) hvis du sletter produktet ditt fra butikken så forsvinner det automatisk fra de listene produktet har blitt tatt med på-
Jeg har ikke laget produktlisten, men ser at et produkt fra min butikk har blitt tatt ut i produktlisten. Kunne tenke meg å sette inn en annen vare istedenfor, men da stemmer jo ikke produktlisten.
Det er vel ikke noe særlig å begynne å endre i andres produktlister? De har jo gjerne valgt ut noe de synes passer inn med resten.
Det har jeg opplevd at selger har gjort i lister jeg har laget. Da har jeg tatt vekk produktet fra listen - fordi det ikke lenger passet inn i helheten. Jeg ville altså latt produktet være slik det er.
Blir vel mest ryddig å slette annonsen hvis det produktet skal vekk. Å begynne å lime inn nye bilder og ny tekst for å spare seg 2,50 er jo et alternativ men pga lister og linker kan det bli litt roete.
Ja, enig. Enten så sletter jeg den eller så lar jeg den står. Det hadde vært hyggelig å finne ut når et produkt blir valgt ut i en produktliste istedenfor å tilfeldigvis oppdage det selv. Er dette mulig? Synes epla kan opplyse om det under produktene sine på samme måte som når man får vite hvis noen har den i ønskelisten sin.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.