Lind-Design, håper du har masse babyvotter med på markedet, det vil jeg kjøpe! Kjekt med marked, så kan snuppa prøve om de passer også. (2,5 år, men veldig liten av seg)
Lind-Design, håper du har masse babyvotter med på markedet, det vil jeg kjøpe! Kjekt med marked, så kan snuppa prøve om de passer også. (2,5 år, men veldig liten av seg)
Jeg er også med ;-) Bekledning her: Inne: Bare alpakka Ytertøy: Slalåmdress :-) Fungerte super bra da jeg var på julemarked her på Nesodden.
Sjekk denne
Trist for dere som har meldt dere på. Lurer på hva som skjer nå.....
All Ære til epladamene som nå kaster seg rundt for å gjøre sitt ytterste for å redde julemessen!
Håper virkelig dere får det til, og masse lykke til!
Krysser fingrene :o)
Jeg krysser fingrene for dere!
Jeg klarer ikke å åpne linken :-(
Dette står skrevet på Allers facebookside: <<Kjære FB-venner og Allers-lesere: På grunn av uforutsette, praktiske problemer må vi dessverre avlyse det planlagte julemarkedet på Bogstad gård helgen 10.-11. november. Her i redaksjonen hadde vi gledet oss stort - så dette synes vi er veldig trist. Vi satser på å komme sterkt tilbake neste år – og håper dere blir med oss da.>>
De skriver i en kommentar:<<Hei igjen - her er en liten presisering: Avlysningen skjer fordi en ekstern samarbeidspartner ikke har fulgt opp en forretningsavtale.>>
Nå kan du lese hva som står i linken :)
Takk Silje! Jeg fikk heller ikke åpnet linken.
Så merkelig, jeg får prøve på en annen måte. Allers
Nå håper jeg linken virker, for nå linket jeg til Allers sin side og ikke kun til innlegget.
Tusen takk Silje ;-)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.