Noen som kjenner til Julemarkeder i Vestfold området? Hadde vært ok å vite om noen julemesser, da det ikke er like lett å finne ut hvor alle messene holdes før datoen er der..
Noen som kjenner til Julemarkeder i Vestfold området? Hadde vært ok å vite om noen julemesser, da det ikke er like lett å finne ut hvor alle messene holdes før datoen er der..
Det er messe på Kurbadet i Sandefjord 8 og 9 desember. :)
Takk for tips Ada:-) Har sendt de en e-post:-)
Bare hyggelig. :)Koselig om det kommer noen nye ansikter der. Jeg har vært med der i flere år og synes det er er koselig sted å stå å selge. Ikke sikkert at du hører noe før tirdag, for det er ikke noen på kontoret der hver dag. PS. Det er jo også salgsboder på torgeti Sandefjord som du kan leie. De skal være hver helg i desember. Skal prøve å få sendt over info til deg på mail.
Nå har jeg fått sendt over invitasjonen jeg fikk fra Det Kulturelle Julemarked hvis den kan være av interesse for deg. Jeg skal ikke være med i bodene i år, men det er også et veldig fint sted å stå å selge.Fin stemning med boder i en sirkel rundt juletreet på torget.
Takk for info:-) Ja er greit å få inn nye salgsboder også for kunder:-) Kjempefint om du sender meg info på mail, hvis du får det til. Det er julemesse på Fram Idrettshall i Larvik 24 og 25 november om noen kunne tenke seg dit:-)
Hallo Jeg fortsatt å lære norsk. men ønsker å vite veldig mye om pågående messer. Beklager for feil på forhånd
Det pleier å være et marked i Horten også :-) På Karljohansvern.
Det er messe på Slagen samfunshus 24 og 25 november
Det skal være julemarked hos Ferda på sem 23.11.24. Send en epost på stine.elizabet.fjell@ferda.no, så får dere mere info om markedet etc. Vi trenger flere utstillere:)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.