Jeg blir ikke fortrolig med dette å legge ut lister. Fins det en enklere måte enn å kopiere hvert bilde(url)for så å sette den inn i listene.
Hvordan får jeg publisert listene.. har prøvd mange ganger, men jeg finner den ikke igjen.
Jeg blir ikke fortrolig med dette å legge ut lister. Fins det en enklere måte enn å kopiere hvert bilde(url)for så å sette den inn i listene.
Hvordan får jeg publisert listene.. har prøvd mange ganger, men jeg finner den ikke igjen.
Du må kopiere hver url og lime inn.
For å publisere listen haker du av i den lille boksen under ingressen, rett over der du kan velge om du vil sende forslaget til f.eks håndlaget :o)
Også må du ha minst 16 produkter i lista di for at den skal synes.
Du kan også skrive eller kopiere ID-nr
Jeg har et problem, klarer ikke å ta bort bilder av produkter, når jeg har lagt inn for mange og ønsker å kutte ned listen til 20 produkter før innsending- noen som har forstått hvordan en fjerner bilder? Det sker jo helst ikke noe når jeg trykker på "endre" under bildet når jeg er inn og redigerer.
Det er et kryss oppe i hjørnet på bildet, om du trykker der blir produktet borte (måtte spørre for å finne det, jeg også).
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.