Jeg ønsker å slette butikken min. Grunnen er at jeg ønsker å åpne en ny butikk, men fortsatt bruke samme emailadresse. Hvordan får man det til?
Jeg ønsker å slette butikken min. Grunnen er at jeg ønsker å åpne en ny butikk, men fortsatt bruke samme emailadresse. Hvordan får man det til?
Hva med å bare skifte navn på butikken?
Mener den kun kan settes in-aktiv selv. Men bare til å maile Epla så sletter de den for deg.
Du kan skifte helle butikken din, alle produkter, navn til butikk, toppbilder osv, men så vil du fremdeles ha alle tingene under solgte produkter fra din gammel butikk, og det er litt uønskelig hvis du skal drive med en helt annen ting. Da bør du bare spør Epla om å slette hele konto din og begynn på nytt.
Jeg tenkte også å slette produktene og skifte navn osv, men url-en blir fortsatt med det gamle navnet, og det er litt upraktisk... Og som Lisa nevnte, ikke så ønskelig å ha gamle solgte produkter under den nye butikken :/ Men jeg skal prøve å sende en mail til Epla å spørre :)
Eller du kan be Epla endre url-en for deg - og slette de produktene du ikke vil ha mned over i ny butikk...
Du kan slette solgte produkter også. Men bare send en mail til epla så ordner de nok sikkert alt for deg, de pleier være greie på sånt :-)
Jeg har allerede sendt og fått svar fra Epla :) Tusen takk for masse tips! :D
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.