Yess, kjør på.
Yess, kjør på.
For meg som ikke verken har så store fordelene verken på meg selv eller dokka mi, så må jeg si jeg har fått meg en god latter her.... Er forøvrig ikke fornøyd med det skabbernakelet jeg har til å stille ut klærne på heller, så jeg skulle gjerne hatt ei dukke som den du har Torild. :0)) Ikke bryr jeg meg så mye om hvordan hver enkelt stiller ut sine ting heller. Tenker at hver og en gjør det de føler er best for seg og sitt - utfra sitt ståsted. Kanskje jeg er helt på jordet? Sikkert alderen som begynner å gjøre seg gjeldende - den siste som merker den er vel antagelig en selv.... He, he, he....
Hehe, nei jeg liker heller ikke de der dukkene :o)
BeChained/Torild. Dukken din er flott uten forstyrrende klær syns jeg, og smykkene kommer så fantastisk godt fram. ;O)
Det med dukkeansiktene har jeg aldri tenkt over, men jeg har sett det i enkelte fora, at det er noen som tar anstøt av det eller ikke liker det. Jeg kan ikke snakke for andre, men for meg har det ingen betydning.
Med så mange butikker her inne, er det vel ganske umulig at alle skal like alt en ser. Kanskje en bør veie sine kampsaker? Noen diskusjoner her synes jeg blir veldig hovne. Selv om en har drevet på lenge, synes ikke jeg det er riktig å gjøre seg til bøddel.
Og jeg måtte jo bare inn å se på Josefine da... For å si det sånn- du trenger ikke ta nye bilder for min skyld ;o) Smykket kommer godt fram, og jeg syns ikke det er vulgært i det hele tatt. Go Josefine! :o) (Og du lager forresten såå mye fint!)
Jeg har forøvrig heller ikke tenkt over skumle dukker her inne, men så har jeg bestandig holdt meg unna sånne skumle dukke-skrekkfilmer :oD
Haha, nå ble jeg litt satt ut her. "Kløfta til Josefine" Måtte tenke meg om nå jeg har da ikke lagt ut noen bilder av kløfta mi her :P
Hilsen Josephine :P
Nei da, det var nok bare min Josefiiine vi snakket om :)
Haha .. hadde du litt hjertebank der i noen sekunder?
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.