Dette har jeg virkelig ikke tenkt over, men nå ble jeg minnet på "Malstrøm" og får neppe sove i natt..... grøss klemme på mannen min
Dette har jeg virkelig ikke tenkt over, men nå ble jeg minnet på "Malstrøm" og får neppe sove i natt..... grøss klemme på mannen min
Hvite isoporhoder er helt greit.... smil
(..og grøss - nå ble jeg også minnet på "Malstrøm"...grøss)
Torild, siden du spør, jeg måtte glise av denne :-D Hvis "Josefine" får på seg en genser så blir det nok litt mer stil (og oppmerksomhet) over smykket ditt ;-)
Kanskje jeg er en smule nærtagende på vegne av oss som bruker dukker på bildene våre, men syns det ble litt vel mye he, he, grøss og gru, og smil ang. disse "skumle og nifse" dukkene dere blir så skremte av. Skjønner jo at det er en spøk; men ikke på bekostning av andre!
Er jo ikke meningen å le av andre her, men kanskje et godt råd man kan vurdere, feks spørre seg selv hva får mest oppmerksomhet på produktbildet sitt. Det er naturlig å få øyekontakt med et par øyne man ser istede for å titte på detaljene i et fint håndarbeid.
At noe så uskyldig som en babydukke faktisk får meg til å grøsse skikkelig er jo litt morsomt :o) (grøss og netthandel går kanskje ikke så godt i lag?)
Det er bra at vi kan gi hverandre gode råd her på Epla. Men her tok det jo helt av, og enkelte hadde det svært så morsomt...
Jeg tror de fleste ler av seg selv jeg da. Ler av at man er så lettskremt? Ikke ta alt i verste mening :o)
Syns vi skal holde oss til saklige råd og vink her på forumet. (Det er bare å lese gjennom kommentarene, så ser man at de ikke akkurat ler av seg selv).
Berit, jeg er litt enig med deg. Jeg ble verken skremt eller lattermild av spesielt den ene dukken jeg har sett som var mindre pen. Bare litt forfjamset. Vokse mennesker blir vel ikke redde for en dukke, det blir for dumt å si.
Mange bruker baby- og barnedukker, og det synes jeg er helt flotters! Supert å se hvordan ting sitter på - formen og det hele. Det er ikke alle som har tilgang til levende modeller, og det er vel helt greit at barna slipper den "jobben".
Ingrid, du snakker jo om fokus. Hvorfor skal jeg kjøpe masse fancy topper til mannequine'en min når det er smykkene som skal vises. Mener du at jeg skal sette på henne fine klær for å få mer "stil" på bildene, og mer oppmerksomhet.
Hvis man er så kresen på bilder at man ikke kan vurdere et smykke fordi det øvre del av bryst/skuldre er bare - ja, da er man vel egentlig ikke videre interessert i utgangspunktet, vil jeg tro.
Snakker ikke om å kjøpe inn masse fancy topper jeg, men syns det ser vulgært ut med pupper på bildet. Plastikk eller ei...
(du spurte jo faktisk om synspunkter på "josefine" :o)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.