Jeg er enig med dere at Barbieklærne kommer best frem på en dukke,så det får jeg vel fortsette med.
Jeg er enig med dere at Barbieklærne kommer best frem på en dukke,så det får jeg vel fortsette med.
Nå føler jeg meg veldig truffet. Har faktisk vurdert om jeg skulle bruke dukke til å vise babyklær eller ikke, men syns at det kan være greit å se plaggene både med og uten noe inne. Skulle gjerne hatt en levende modell, men det er desverre vanskelig å oppdrive:)
Jeg har også brukt å bruker litt dukker, men er veldig enig! Ikke lett å få frem hvordan baby luene sitter når man ikke har en ekte baby å vise det på:)
Godt jeg ikke er alene om å synes at noen av dukkehodene er skumle :) (Ikke alle da....)
He, he - ser nok for mye skrekk på TV'en antagelig!
Jeg ble traumatisert av serien Malstrøm da jeg var liten og synes alle dukker er dritskumle. Skjønner hva du mener hehe :D
Jeg har kjøpt baby-barne og voksenhoder i isopor fra USA og syns en periode at de var litt intetsigende (helt hvite)men etter denne tråden er jeg SVÆRT fornøyd over at jeg ikke har byttet de ut :))
Jeg var faktisk inne å kikket på hodene dine da denne tråden startet og er enig mmed deg. Synes de fungerer veldig bra.
Er de hvite isoporhodene fredet her, eller er de like skumle? ;o)
For min del så er de hvite isoporhodene helt ufarlige. hehe :o)
Jeg er ikke så lettskremt, men ja; jeg har lagt merke til et par barnedukker som virkelig ser "brutale" ut :) Da synes jeg det fungerer bedre med et helt anonymt, hvitt isoporhode - helt klart!
Når det er sagt, håper jeg ingen føler seg skremt av eller frastøtt av min (i egne øyne) vakre Josefiiiine :)) I så fall vil jeg gjerne få vite det!
Nå tar jeg jo helst close-up bilder av henne med smykker på, for det er tross alt smykkene som skal vises, og ikke hun.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.