Hei damer(mulig også herrer?),
Jeg vet dette har vært tema før, men jeg trenger deres meninger.
Her om dagen hadde jeg en utrivelig opplevelse. snubla over en blogg med bilder av et produkt som var skremmende likt mitt eget. sjekka litt rundt, og det viser seg at "designeren" av produktet på bloggen kjøpte det samme produktet av meg for litt over 1 mnd. siden. Hun har da tydeligvis demontert mitt produkt og laget dem selv. 100% likt, ingen endringer eller tilføyelser... Og med sin egen merkelapp på!
Og jeg kjenner det svir! For det er vel ingenting jeg kan gjøre med det?! Men blir veldig oppgitt over at noen får seg til å gjøre det! Hva sitter de igjen med? Ikke særlig kreativt gjort iallefall...
Jeg sier ikke at jeg har gjort en genistrek angående mitt design, det finnes flere like. Men jeg synes det er å gå over streken å kopiere på denne måten! For dette er mitt mønster! egenhendig tegnet, justert, utprøvd x antall ganger, juster igjen osv. Er jeg helt på jordet?
vel, det var mitt første utbrudd her på forumet. sorry den negative stemninga jenter, ellers er jeg blid og gla' altså:-)