Hei
Til info:
Ønsker du hjelp til og lage banner, eksempel finner du på min butikk. Si i fra :-)
Kan designe slik du ønsker.
Hei
Til info:
Ønsker du hjelp til og lage banner, eksempel finner du på min butikk. Si i fra :-)
Kan designe slik du ønsker.
Syns ikke banneret ditt er så veldig bra. Reklame for et annet nettsted på din eplabutikk er så vidt jeg vet i strid med reglene her på epla, og å ha slik tekst i banneret på eplabutikken din virker snikete og rart. Syns jeg... Samme med butikkinfoen? Hva med å fortelle litt om eplabutikken din istede for å sende folk til den andre nettsiden din? Bare spør :o)
Jeg reagerte på samme måten..
Jeg også....
Det er ingen aktive linker som går ut fra epla, snarere tvertimot. Mer om at man kan få fler folk til din epla butikk fra ett annet sted og ikke motsatt. Egentlig blir det mer reklame inn mot epla. Og fler trykker seg inn, jeg har mellom 19-31.000 som klikker inn på webadressen hver mnd, det er faktisk 3 ganger mer enn her på Epla.. Så veldig mange av de går inn her på epla fra meg. Så hvis det skal være en negativ sak, så for jeg fjerne allt til Epla og mulig mange går glipp av kunder..
Hva du Ingrid og Jeanette mener om akkurat den ene banneren er deres mening, det er kun ett eksempel og ikke noe annet.
Hva man til slutt kommer til som fungerer for hver enkel butikk er noen man designer og blir enige om.
For meg ser butikken din (med den headingen du har) mest ut som en reklame for en annen butikk. Vi har jo reklame på Epla, men de betaler nok endel for det.
Jeg sier ikke noe negativt om linkene du har inn til epla, har aldri besøkt nettadressen din, og vi driver vel alle og linker og sender folk til epla. Men at jeg syns butikkbanneret ditt og infoen du har "her på huset" har en merkelig fremtoning. Når du nå tok opp banner i en tråd her på forumet så blir det jo diskutert vettu ;-) Eller var det ment som reklame og ikke diskusjonstema, mulig jeg misforstår... ;-)
BTW, i butikkinfoen skriver du jo
Smykkedeler holder nå på å lage en egen nettside med nettbutikk og blogg på www.smykkedeler.com
Det er faktisk ikke lov å linke til andre nettbutikker hvor du selger de samme varene... Just sayin'.
ja skjønner du prøver bra, men det er hjemmel for at det lov mot en tredjepart. Og når tredjepart nettside ikke har salg hos nettsiden selv men hos epla og kun inn mot epla. Er det faktisk ingen regler som tilsier at det ikke er lov. Den regelen du beskriver er en egen regel du har innad og ikke epla sin. Det er faktisk lov og linke ut mot en tredjepart hvis det er godkjent av tredjeparten og ikke et konkurerende firma, noe det ikke er da epla tjener på allt av salg.
????
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.