Kanskje litt merkelig spørsmål, men dere som selger slike, sender dere glasset også? Grunnen til at jeg spør er at fraktkostnadene blir jo flere ganger dyrere om dette følger med.
Synspunkter for og mot ønskes ;)
Kanskje litt merkelig spørsmål, men dere som selger slike, sender dere glasset også? Grunnen til at jeg spør er at fraktkostnadene blir jo flere ganger dyrere om dette følger med.
Synspunkter for og mot ønskes ;)
Jeg lager lyslykter men kommer ikke til å selge de her på Epla for da vil de bli veldig dyre når de skal sendes. Føler det blir litt halvt å selge de uten glass. Det er ikke så enkelt å finne et glass som passer for kunden.Er så heldig å få et utsalgssted for mine produkter snart og da skal de selges der.
Enig med Reidunn. Tror ikke jeg ville kjøpt noe som krevde at jeg måtte ut og lete etter et passende glass før jeg kunne ta i bruk varen.
Siden det er kunden som betaler porto, kan jo kanskje kunden få velge om han/hun vil ha med eller uten glass.
Om jeg hadde kjøpt en slik, og fått et glass akkurat maken til et jeg hadde i skapet ... da ville jeg kanskje følt at det var litt unødvendige portopenger....
Hmmm, tenker de blir med på lokale markeder. Jeg tror de blir for dyre inkl. porto til å sendes. Og selge uten glass blir også for dumt, men heller ikke en dum tanke med at det kunne være valgfritt å få det med..
Jeg selger disse uten glass.Men så hekler jeg kun de som passer til vanlige melkeglass her på epla.Privat hekler jeg hvilken størrelse kunden ønsker.
Hva med å lage en "made to order" (hvis jeg har forstårr begrepet riktig), og be kunden komme med mål på glasset hun har tenkt til å bruke? Altså at du ikke har en ferdig vare klar, men lager når du får en bestilling? Da kan du få vist i butikken din at dette er en vare du kan lage:) Var litt klønete forklart dette, håper du skjønner hva jeg mener:)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.