Hei. Jeg har så lenge jeg kan huske laget ting, men ikke alltid hatt så mye tid til overs. Endelig har jeg fått en stor giv over meg og laget butikk. Lurer veldig hva dere synes så lang??? Trenger litt råd/ris/ros????
Hei. Jeg har så lenge jeg kan huske laget ting, men ikke alltid hatt så mye tid til overs. Endelig har jeg fått en stor giv over meg og laget butikk. Lurer veldig hva dere synes så lang??? Trenger litt råd/ris/ros????
Velkommen til Epla og gratulerer med butikk og første salget ditt:)
Førsteinntrykket av butikken er veldig bra, med unntak av headeren/toppbildet. Her bør du nok lage en egen header i riktig størrelse i stedet for å strekke ut profilbildet. Profilbildet derimot har jeg veldig sansen for :) Gjennomtenkt og kult :)
Produktbildene dine er veldig fine, men de kan nok bli litt lysere og skarpere. Noen av de har også et lillaaktig skjær rundt kantene (nesten sånn instagram-effekt) og personlig syns jeg ihvertfall at det ikke fremhever produktet så bra.
Bra info i produktbeskrivelsene, butikkintroen og "Om butikken". Kjempefint å skrive om visjonen din :) Privat oppgjør er noe som ofte forvirrer kunder, virker det som, så det kan være en god ide å forklare konkret hva det betyr. Bare en liten setning om at du sender kontonr på mail og sender varen når pengene er på konto f.eks.
Håper dette var nyttig.. masse lykke til med butikken din :)
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi med så konkrete og bra tilbakemeldinger. Måtte selvfølgelig gå inn å se hvordan din butikk så ut.VELDIG proffe bilder og stilig prosjekt:-)Jeg har bare hatt butikk i fire dager, og trenger masse tips.
Hei Bomia og velkommen i eplafamilien :o))
Førsteintrykket, som Linda skriver, er veldig bra, bortett fra litt dunkle bilder og utstrakte headeren da.. mulig du trenger litt med dagslys. Men på en annen måte var bildene litt pudderaktige og lekre... iallall på min skjerm, som liksom passer til navnet "den blå time" .;O)
Men bildene er godt "kompinert", så det vil nok komme masse fine og lekre bilder fra deg tenker jeg.... noe jeg selv sliter veldig med.
Prisene kan jeg ikke bedømme, for der har jeg ikke peiling, men de skremte meg ikke ;o)
Lykke til med butikken din og jeg håper du vil trives her! :o))
.. "komponert".. ! ;o)
Gratulerer med ny butikk! Førsteinntrykket er at du har forstått så mye mer enn det jeg gjorde de fire første dagene!
Flotte bilder, men jeg skulle gjerne hatt de lysere og gjerne skarpere. Veldig bra tekst under bildene, jeg opplever teksten som akkurat passe informativ. Fine produkter med fine priser.
Jeg er enig med Linda- headeren passer ikke helt, men det er sånn man finpusser på etterhvert. For meg er produktbildene mye viktigere. Og har du de på stell, er det mye større sjanse for at noen tar med produktene dine på sine produktlister- og det er jo fin og gratis reklame!
Ellers savner jeg info om deg når jeg trykker på navnet ditt. Jeg er en sånn som liker å vite litt om butikkeier også ;o)
Og et tips som jeg fikk; Vedr. privat betaling- sett gjerne en frist på hvor mange dager kunden har til å betale for seg, det har visst vært litt trøbbel med dette. (Selv har jeg ikke opplevd det) Overholdes ikke denne fristen kan du sende mail til Epladamene og få de til å oppheve kjøpet. Og for all del: Ikke send fra deg varer uten å få betaling først. Det har jeg brent meg på en gang.
Lykke, lykke til- ser du allerede har hatt salg, så moro!
En ting til, det har vært mye snakk om lave priser her inne- jeg blander meg ikke borti hva folk legger seg på mht pris- MEN husk at Epla tar 5 % av hvert salg + 5 kr, og betales det via PayPal skal de ha sitt, og da er det ikke mye igjen til deg om du har et salg på 60 kr...
Bare meg igjen... Må legge til at jeg sliter vedig med bildene sjøl... Ikke lett å få de klare og lyse nok samtidig som fargene skal være riktige. Men mye god hjelp å få her på forumet :o)
Instagram er veldig in akkurat nå og gir en fin stemning i butikken. Jeg tror likevel jeg ville hatt med et "vanlig" bilde i tillegg på hver ting for å vise farger og skarphet slik den er i virkeligheten. Man må tenke på å gjengi produktene så ekte som mulig slik at kundene ikke blir skuffet/overrasket når de får pakken. Enig ang toppbanneret og info.
Veldig enig med dere alle sammen. For meg var det veldig enkelt å åpne butikk,men utfordringene ligger i hvordan det blir presentert! Ved siden av å produsere skal jeg korrigere bilder.Tanken bak det duse er at det skulle stå i stil med navnene,men mulig jeg skal rette opp og få en klarere presentasjon?
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.