herrejemini..... dette blir for flaut! Jeg har ikke brillene på meg! Redigeringsknapp!!!
herrejemini..... dette blir for flaut! Jeg har ikke brillene på meg! Redigeringsknapp!!!
Hei,
Tusen takk for tilbakemeldinger så langt. Jeg burde kanskje presisert at jeg ønsket tilbakemelding på hele butikken, altså ikke bare tingene som er lagt ut for salg. Også info osv.
Nå har jeg også lagt ut den del flere objekter.
Klem fra Linda
Heisan! Masse artige ting du har! Sier meg enig med tidligere uttalelse om headeren din, den er kanskje litt vel heftig? Ellers synes jeg butikken din begynner å se veldig koselig ut :) Ett tips for å gjøre førsteinntrykk/helhetsinntrykk litt bedre: beskjærer du bildene dine før du laster dem opp så slipper du at varene blir "kuttet" på forsiden din. Jeg bruker Picasa, og redigerer slik at bildene blir kvadratiske, og varen sitter pent i midten :) Da gjør de nemlig det på butikkforsiden min også! Masse lykke til :)
Tihi, headeren! Syns nesten den står i stil til temaet, minner jeg om de første internettsidene som var oppe og gikk. Sjarmerende!
Velkommen til Epla! Jeg må si noe om bøkene du selger: Det er veldig misvisende å kalle opptrykk fra 1970-tallet for førsteutgaver. Førsteutgaver er jo de første utgavene som kom ut (Sult av Hamsun kom for eksempel i 1894. De utgavene du har lagt ut er et kjent syn på alle bruktbutikker og loppiser, og det tatt i betraktning, syns jeg prisene er vel stive. www.antikvariat.net kan jo være en fin side å sjekke hva ulike utgaver av bøker går for, og hvordan de beskrives.
Lykke til med butikken din!
Hei,
Tusen takk for tilbakemeldinger. Vedr. bøkene så er det bare kikke på siste bildet på alle bøkene. Har kun notert det som står der. Altså 1. utgave av det opplaget trykket i f.eks. 1974.
Skal gå gjennom hovedbildene. Takk igjen!
Klem
P.s. har faktisk satt prisen basert på priser i div. Antilvariat (har da sett på samme bok, og billigere utgaver).
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.