på min nye butikk "Gamle Drømmer" :o) Tusen takk :o)
Klem
på min nye butikk "Gamle Drømmer" :o) Tusen takk :o)
Klem
Syns kanskje du har litt lite produkter til å gi tilbakemelding på enda :)
Hvorfor lager du 3 innlegg med samme spørsmål Linda?? Blir nesten spamming i forumet dette! Jeg svarte også deg i stad på at du har kun 3 produkter å selge, å det ser bra ut:-)
Mette: Skal legge inn litt flere produkter snart, men som jeg har forklart i butikken så har jeg desverre dårlig med lagringsplass.
Nina: Etter å ha lagt inn spørsmålet første sted fant jeg et mer passende sted å legge det inn osv :S Skulle gjerne slettet spørsmålet fra de to første plassene, men ser at det ikke er mulig.
Tusen takk for tilbakemelding Nina og Mette!! :o)
Bare hyggelig Linda:-) Ja det tar litt tid å bli kjent her på Epla og alle dens muligheter:-) Håper du vil trives her og får solgt varene dine:-) Er vel litt over 5500 butikker her inne nå:-)
Ja, her skal det være takhøyde nok for litt "fomling" i starten:-)Lykke til med butikken! Du har jo litt lite i butikken enda men ser bra ut så langt.
Som de andre sier så er det litt lite enda til å gi noen tilbakemelding:)
Masse lykke til:)
Å det er ikek så lett å finne frem å sånn på forumet i starten så skjønner godt at det blir litt rot:)
Ønsker du tilbakemelding på designet eller er det varene... eller begge? Personlig syns den lilla headeren din var litt for iøyenfallende... fikk litt "vondt i øynene".. ;O) Lykke til med butikken og velkommen i eplafamilien!:o))
hehe.... iøyenfallende... skulle det være! ;O))
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.