Kan hende jeg rett og slett er dum ... MEN , har sendt en test melding til meg selv på siden.. Hvor finner jeg motatte meldinger???
Kan hende jeg rett og slett er dum ... MEN , har sendt en test melding til meg selv på siden.. Hvor finner jeg motatte meldinger???
De går rett til mail innboksen din:O)
Som Yvonne sier: I innboksen din i den mailadressa du har oppgitt. Ligger den ikke der, har den kanskje gått i søpla/junkmail? Ser du har butikken "Mitt lille hjørnet". Håper det er greit at jeg påpeker at "hjørne" skrives uten t til slutt - hvis du vil ha det rett mener jeg :)
Tenkte kanskje det, men har ikke fått noe enda.. prøvd to ganger...
Åh , tusen takk.. har ikke sett trykkleifen i det hele tatt. Tusen takk ;) hehe
hvordan kommer jeg inn i butikken min???????????? Jeg får beskjed om å skrive inn "sløg" etter at jeg har registrert meg og gjort ferdig Step 1,jeg kommer ikke inn i butikken:Hvordan sletter jeg kontoen min???
Man får beskjeden "Du har ikke åpnet butikken din" vil du åpne, så trykker du der...Tror det er øverst til høyre på siden...
Gå på administrer butikk oppe til høyre. Nesten nede på sida du da kommer til er en rute med hake i PUBLISERT. Hak vekk.....
Fortsatt ikke fått noen melding ... har sendt to til meg selv.
Hvitelist @epla.no i mailprogrammet ditt. Og sjekk at du ikke har skrivefeil i registreringen....
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.