Hvordan pakker og sender dere varene? Jeg er litt usikker på dette, og lurte på om dere hadde noen tips/erfaringer? :)
Hvordan pakker og sender dere varene? Jeg er litt usikker på dette, og lurte på om dere hadde noen tips/erfaringer? :)
Jeg sender for det meste klær, som jeg pakker i boblekonvolutter eller gråpapir. En erfaring jeg har gjort litt for ofte: Ekstra papir eller hyggelig kort og lignende veier fort 50-10 gram - nok til å få pakka over i en annen portoklasse.
Oi, ja, det er det jeg er redd for :S Tusen takk for nyttig tips! :)
Jeg syns det er viktigere å sende en hyggelig hilsen og pent papir ol selv om dette veier noen ekstra gram. Jeg orker ikke å flisespikke på portoen, det får bli på min kappe, syns det er like viktig at kunden føler at jeg bryr meg om dem.
Tenk selv hvor hyggelig det er når du får noen ekstra reker på toppen av kiloen eller noe lignende, det blir man i godt humør av.
Jeg har selv fått varer fra Epla som bare var dyttet ned i en brun konvolutt uten hilsen eller noe annet, jeg føler at selger er likegyldig til både varen og kunden sin da.
Ja, det er sant, veldig hyggelig å få en hyggelig hilsing! :D Har fått det flere ganger selv, og da får man en skikkelig god opplevelse :)
Veldig enig i det med pent papir og en hilsen :) Jeg pakker silkepapir i en fin farge rundt tingene mine, og binder en hyssing rundt. Sender med en koselig lapp og visittkort/klistremerke og pynter konvolutten litt utenpå. Siden butikken min er fargerik prøver jeg å gjøre det jeg sender fargerikt også :)
Helt enig med deg! ^_^
Når man bestiller mer enn 2 ting i min butikk sender jeg alltid med en gave, om frakten skulle bli litt dyrere så er det ok synes jeg, jeg får så å si alltid en hyggelig tilbakemelding med takk for gave og fine ting, det er det verdt,den ekstra portoen mener jeg.
Så koselig! :)
Jeg betaler veldig ofte mere i porto enn det som står, det er jo litt for boblekonvoluttene også. Jeg bryr meg ikke noe om det. :)
Før jul pakket jeg faktisk inn alt jeg sendte i julepappir med bånd, tenkte at det var litt koselig. Til vanlig bruker jeg å sende med et postkort med min logo å skrive en hilsen på baksiden:)
Jeg har handlet mye på Epla selv å det varierer veldig hvordan folk velger å sende ting. Det er mye koseligere å få en liten hilsen, om så skrevet på en liten papirlapp i pakka enn å få en pakke uten noe. En gang fikk jeg noe pakket inn i en slags plakat som hadde revnet...
Selvfølgelig er det flott å tenke miljø, men det er ikke så mye som skal til for å gjøre ting litt koseligere å få:)
Jeg bruker ikke å sende med noe ekstra jeg da, men forventer ikke det av andre heller.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.