Jeg har solgt litt den måneden her, men jeg synes det er så stille her inne. Det jeg synes er mest rart er de lave visningstallene.
jeg bruker både twitter, blogg og fb å har fortsatt bare 20 visninger f.eks på enkelte ting. Slik er det også om jeg har noe på liste på fremmsiden. Å om det er mange tusen som har butikker her å mange tusen kunder + så er ikke 20 visninger mye. Jeg mener selv at jeg har ok varer i butikken min å at jeg har ting som skiller seg i vert fall litt fra andre strikkere.
Jeg håper sammarbeide med Ikea kan få flere kunder inn hit:) Vikrer som det ikke er så lett å få Epla ut til folket å for å selge ting her inne så er det jeg som må jobbe for det. Å selvfølgelig er det en del av gamet får å reklamere for min butikk, men burde ikke Epla reklamere litt mere for seg selv rundt om? Mulig det jobbes hardt i kulissene, men jeg har ikke sett en eneste annonse for Epla noen plass. Vi som har butikk her inne reklamerer jo for Epla dom bare det på blogger å FB, men det er vel egentlig ikek bare vår jobb.
Jeg skjønner jo at ikke ullvotter er det folk vil ha mest av akkurat nå ;)Så bude vel være fornøyd med å selge ullplagg om sommeren i heletatt.
Jeg kunne så inderlig ønske at Epla damene hadde en egen forum tråd eller noe her inne der de skrev info om hva som skjer, ikke at vi skla vite ALT. Men litt info en gang innimellom hadde vert så flott. Som da det var trøbbel med peypal, tenk om det hadde blitt skrevet et innlegg her om at det var litt problemer, men de jobbet med å fikse det. Tror vi hadde sluppet alle utblåsningene i forumet også da, det er jo ikke alt som står her som kundene hadde trengt å lese. Jeg vet selv at jeg har blitt revet ganske heftig med her i diskusjoner når jeg har vert missfornøyd selv i vert fall.
Jeg er så utrolig glad i Epla, å bøyer meg i støvet for hva de flinke Epladamene har fått til. Men innimellom så føler jeg at man glemmer at ikke Epla hadde eksistert om det ikke var for de som har butikker her inne. Tenk alle timene folk bruker på å lage ting, ting som egentlig burde ha vert priset det 5 dobble om man hadde regnet arbeidstimer. Alle timene man bruker på å få Epla ut til folket gjennom fb å andre medier. Syne svi skal klappe oss selv litt på skulderen også jeg å føle at det er ok å spørre om hva som skjer her inne å klage litt på ting vi ikke er fornøyde med ;)
Ble langt å rotete dette her nå men ;)
I bunn å grunn : All ros til Epla, men litt info en eller annen gang takk :D