For litt over en uke siden var det ei som handlet inne hos meg å jeg fikk en mail der hun også spurte hvordan man betalte. Jeg bruker å svare med ordrebekreftelsen å hadde alt gjort dette, men sendte også en ny mail der jeg skrev at jeg hadde sendt opplysninger alt:)
Etter et par dager uten svar eller penger inn på konto sendte jeg en ny mail med kontonummer på nytt. Jeg skrev også at om hun angret handelen eller hadde problemer med betale så ønsket jeg å høre fra henne så vi kunen finne en ordning.
Etter noen dager til sendte jeg en ny mail om at varen nå ble lagt ut for salg igjenn siden jeg ikke hadde hørt noe.
I går så hadde samme person kjøpt samme vare en gang til, å hadde sendt meg mail gjennom epla igjenn om at hun ønsket å kjøpe produkte.
Jeg har sendt mail tilbake igjenn å funnet det jeg tror er rett person gjennom facbook. Men synesd et hele er merkelig, jeg har svart på alle mailene ved å svare på de som er sendt gjennom Epla. Er det flere som har problemer der eller er det mine mail som pluttselig handler i spam boksen til kjøper tro? Jeg har sjekket at det står rett mail før jeg sneder. Jeg bruker mail.com å har ikke hatt problemer tidligere.
Det er synd at man ikke på solgte varer har en knapp der man kan kontakte kjøpe gjennom epla også. Blir litt frustrert kjenner jeg... hehe :)