Synes forsiden i dag var frisk og fin, Takk til Bente fra 'bentes ting og tang' for fine tips :)
Synes forsiden i dag var frisk og fin, Takk til Bente fra 'bentes ting og tang' for fine tips :)
Frisk og fin var den, men det er med 2 produkter fra hele 3 butikker! Epla skriver: "Du kan ha med maks ett produkt fra din egen butikk på listen, og kun ett produkt fra hver av de andre butikkene som er med". Men... det virker ikke som det er så nøye? Jeg ser stadig forsider der én eller flere butikker er representert med flere produkter, og det er jo litt dumt (og mot reglementet) - det er jo SÅ mye å velge mellom! :)
Jeg har lagt merke til det samme. Det skal også være med minst 20 produkter, men det ser det heller ikke ut til å være så nøye med lenger. Jeg fikk en av mine lister på forsiden en gang. Den var flere uker gammel og jeg vet helt sikkert at det var for få produkter på den.
Kan ikke komme på å ha sett en slik forside før med bare velværeprodukter. Kanskje ikke så mange som driver med det og har fine bilder? Hva vet jeg :o) Jeg syns ikke man trenger å være så firkantet på reglene iallefall, disse butikkene har kanskje ikke blitt frontet så mye før, og jeg unner dem en forsideplass eller - hold dere fast, to! hihi!
Men hva skjer med ukens selger? Med 5500 butikker burde det være mer enn nok folk å velge mellom, istede ligger intervjuet der i ukesvis... Ser lite oppdatert ut syns jeg. Hva med en rullerende bildelink til 6 tidligere intervju hvis de er i beita for et helt nytt et?
Hva om ukens selger bytter navn til halvårets selger? Folk står i kø for å være med på dette, jeg synes det er skikkelig slapt av Epla at de ikke kan finne ny selger hver uke. Da får de fjerne hele greia om det blir for mye for dem.
Altså, spørsmålene er jo ferdige, så det kan ikke være såååå vanskelig? ;-)
Enig med deg Ingrid, burde vært oftere bytte av selger og arkivet kunne vært tilgjengelig.
Dessuten skulle jeg ønske at forsiden byttet hver dag, minst :) kjedelig å titte innom epla når alt står stille...
Jepp. Heter det ukens selger så skal det vel være en uke og ikke mer.
Er admin innom her noen gang? Savner svar på noe av det vi spør om...
Hvis jeg har oversett svar fra dere beklager jeg masingen ;)
Samem her, MONOme! Føles som om vi roper ut i universet og bare får sporadiske ekko tilbake - ekko av oss selv, åfkårs :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.