Hei Thea!
Jeg ville absolutt hatt med PayPal. Selv har jeg ikke privat oppgjør, fordi jeg syns det tar for mye tid og stor sjanse for at kunde somler/ikke betaler/trekker seg/ikke svarer på mail engang (Mange tråder på forumet her omhandler nettopp selgeres frustrasjon rundt dette :o)). Ved PayPal er varene allerede betalt når du får beskjed om salget, og pengene er på din konto. Om du er ny kan det kanskje virke overveldende å opprette konto og slikt, men det er faktisk ganske fort gjort, og det står greit forklart.
Jeg har også noe lignende på frakt, de fleste tingene mine er over 2 cm, dermed blir det 35 inkludert emballasje. Hos meg betaler man frakt for ett produkt, og gratis frakt på resten av bestillingen. Dette er for å få folk til å handle litt mer når de først er hos meg :o) Er det flate lette ting har jeg satt 20 på frakt.
Lykke til med butikkstart! Et tips til er å reklamere for seg selv utenfor epla (facebook, blogg, pinterest, twitter osv), i starten er det ofte venner og kjente som handler mest :o)