Jeg selger flere kjoler med bilder i helfigur. Jeg prøvde en periode å ha utsnitt bilder, da jeg syns det er litt tøft og får frem detaljene bedre, men solgte ingen av de kjolene. Så tilbake til helfigur=)
Jeg selger flere kjoler med bilder i helfigur. Jeg prøvde en periode å ha utsnitt bilder, da jeg syns det er litt tøft og får frem detaljene bedre, men solgte ingen av de kjolene. Så tilbake til helfigur=)
I mine øyne så ser det veldig rotete og lite oversiktlig ut med utsnitt bilder, og desto mer ryddig og oversiktlig med bilder i helfigur :)
Hei, Ingrid. For å bidra med en stemme til: er enig med de som syns det ser rotete ut med utsnittsbilder. Når jeg er inne og titter i en butikk liker jeg å raskt kunne få et inntrykk av utvalget i den. Jeg skjønner argumentet om at man klikker seg videre av nysgjerrighet, men for meg tror jeg det funker omvendt - at jeg ikke gidder klikke meg inn med mindre jeg er veeeldig nysgjerrig eller ser noe jeg "trenger" ( har lyst på ;-). Derimot klikker jeg meg av ren nysgjerrighet gjerne videre inn på detaljebilder hvis jeg etter et raskt overblikk i en butikk ser noe jeg syns er fint, selvom det kanskje ikke er noe jeg har tenkt til å kjøpe.
Silje :-)
Selv så foretrekker jeg helfigur når jeg er ute etter noe. Hvis jeg finner ut at fasongen/snittet passer meg, så studerer jeg detaljbildene. Da kan de være det avgjørende om noe havner i min handleliste. Er liksom ingen vits å bruke tid på fine detaljer hvis selve snittet ikke er noe for meg liksom. Dessuten - for meg sier helheten mest om kvaliteten på produktet. Min erfaring fra egne besøkstall, er at dette nok gjelder brorparten av de som er inne - for når jeg har forsøkt med detaljbilde som forsidebilde, så er det færre som er inne på selve produktet.
Gode poeng! Kjempefint å høre hva dere tenker når dere handler. Er enig i at man gjerne klikker seg inn for å ta ting i nærmere øyesyn (detaljer). Og av egen erfaring solgte jeg bedre med helfigur og. Prøver med det en periode iallefall :o)
Jeg likte også helfigurbildene best :) Likte utsnittene også, men som de andre nevner, mer ryddig, og man ser først hva det faktisk er man titter på...
Jeg foretrekker utsnitt rett og slett fordi detaljer og mønstre i overflod gjør meg nysgjerrig, og da klikker jeg videre.
Jeg liker best helfigur, men produktene dine tar seg godt ut uansett ;o)
Tusen takk for alle søte kommentarer og råd! Jeg går for helfigur ♥
Liker best med helfigur, det ser litt mer ordentlig ut :) Litt mer clean!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.