Så bra!
Så bra!
Ja, godt når det ordner seg. Mulig jeg var litt for nærtagende selv, det skal jeg innrømme.
Så bra at det ble oppklart :) Hørtes ikke noe koselig ut. Men jeg kan faktisk skjønne at personen tok feil for det var ganske lik font, ord + krone. Veldig fine spenner du lager :)
Takk ;) ja-du (og hun) har rett i det.. Lurer rett og slett på om jeg skal droppe dem nå, og heller lage noen andre når jeg har tid.. Kanskje det er noen på epla som påtar seg sånt? Med min logo.. Skal jammen sjekke..
Hvis du vil lage dine egne lapper kan jeg anbefale og kjøpe håndlagd stempel på etsy.com med din egen logo/butikknavn og så lage dine egne lapper. Rimelig og personlig med en håndlagd feel :)
Jeg har kjøpt mange stempler fra forskjellige selgere, men de siste har jeg bestilt fra ei som jeg har vært veldig fornøyd med, blant annet har hun lagd kjempefin adressestempel. Hvis du googler Maganda og stempel finner du blogginnlegg mitt med adressen hennes.
Dagens reklameinnslag ;-)
Tusen takk!! :)
Fant den, butikken er dessverre sommerstengt til 11.august.. Det er lenge.. Men skal bestille når den åpner ;)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.