Siden det ikke står noen sluttdato for sommersalget på epla tenkte jeg at jeg skulle høre hvor lenge andre har tenkt å holde på. Avslutter dere nå i slutten av juni eller har dere tenkt å ha salg i juli også?
Siden det ikke står noen sluttdato for sommersalget på epla tenkte jeg at jeg skulle høre hvor lenge andre har tenkt å holde på. Avslutter dere nå i slutten av juni eller har dere tenkt å ha salg i juli også?
Den pleier å vare ut sommeren.
Salget varte i hvert fall ut sommeren i fjor. Tror ikke Epla har sagt at man må være med fra begynnelse til slutt, i alle fall avslutter jeg mitt eget salg i morgen.
Da bør man vel melde det til Epla slik at varene blir fjernet fra listen.
Hm ja jeg har lurt litt på hvordan jeg egentlig skal ordne det - enten må jeg jo slette produktene, eller sette dem inaktive - men da blir de jo fjernet fra ønskelister osv... :-S Dårlig plan det der egentlig, men sånn ble det.
Hos meg varer sommeren helt til siste dagen i august, og salget også :)
Ser at Epla skriver på facebook idag at dette er siste dag med sommersalg. Hadde kanskje vært greit å få vite det litt før, men nå kan jo folk fortsette så lenge de vil uten å måtte melde ting av salget. Tror jeg kanskje avslutter salget mitt i morgen og heller kommer med andre tilbud utover sommeren :)
Hos meg fortsetter sommersalget ut juli:-) Enig med Marianne, Epla burde kanskje ha informert om dette litt tidligere. Uansett så fortsetter jeg sommersalget litt til:-)
Så dette, og synes det er rart at ikke dette ble spesifisert da de skrev om sommersalget i bloggen. Eller har jeg oversett en dato? Jeg regnet med at dette sommersalget ville vare like lenge som i fjor, ut sommeren. Men men, slik blir det ikke, men hos meg vil sommersalget vare ut sommeren :)
Jeg er ganske sikker på at det stod et sted før salget begynte at det skulle være ut juni, men jeg husker ikke nøyaktig hvor jeg leste det.
Kommer nok til å ha salg litt lenger, jeg også - kanskje ut juli?
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.