Det er oppdateringer av serverene i dag (jfr epla på facebook), det er nok det som gjør det.
Det er oppdateringer av serverene i dag (jfr epla på facebook), det er nok det som gjør det.
Har erfaring med at " besøkstallene " mine ofte teller feil vei, og at mange av produktene blir satt tilbake til endetall: 0 eller 5.
For et lite øyeblikk siden , da jeg var inne på butikken min var det ikke bare " mange ", men alle produktene som hadde fått endetall på 0 eller 5. Ingen praktisk betydning , men utrolig irriterende !
Det er utrolig dumt at det ikke går ann å ordne opp i det der. Har fått med meg at det har noe med serveren å gjøre , men det må da være noe man kan gjøre? For det må jo være en feil?
Hele vitsen men visningstallene blir jo borte når det er slik, har gitt opp det der jeg....
Det er utrolig av en betalt tjeneste som Epla nå er at de ikke får orden på dette. Det svaret man får når man mailer dem og spør om dette er bare helt uprofesjonellt og veldig arrogant.. de sier de har en server som ikke klarer telle... og enten får det forbli sånn elelr så må vi leve med det.
Statistikk er viktig, og det bør Epla forstå!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.