Bladde selv nettopp forbi en masse kjoler fordi det ikke var oppgitt mål. "Str. M. send meg gjerne en mail hvis du ønsker eksakte mål". Selvfølgelig ønsker jeg eksakte mål! Dette er internett, og man har ikke mulighet for å prøve. Målene er den eneste måten jeg kan vite sånn ca hvordan klærne passer. Jeg orker ikke sende masse mail hit og dit for så å vente på svar. Blar bare videre til jeg finner noe annet som passer istede. Så selgere, hvis dere vil selge mer:
-oppgi alle mål, uansett om det er klær eller ting. Størrelsen på klær kan gjerne stå i tittelen slik at det er lettere å finne frem til noe som er aktuelt!
-ta bilder fra alle vinkler (er det en brosje vil jeg gjerne få SE hvordan nåla er limt på baksiden, om det er pent osv)
-beskriv farger, teksturer og materialer selv om du syns det kommer frem på bildene.
-husk vaskeanvisning.
-hvis du kjenner produktets historie så skriv om den, særlig hvis det er vintage. Er det håndlagd så skriv litt om hvordan du har lagd det.
-legg ved klare, lyse bilder. Mørke bilder og ute av fokus kommer seg feks aldri på forsida, og frister heller ikke å kjøpe. Hvis du ikke kan bilderedigering så få en venn til å hjelpe deg!
-rett skrivefeil! spesielt er det mange her som har orddelingsfeil, noe som virker useriøst. (eksempel på orddelingsfeil er "melke kartong lommebok") Er du usikker så spør en venn før du legger ut annonsen :-)
Dette er tips som kan forhindre at kundene evt blir overrasket når pakken ankommer (negativt overrasket altså), og at selgeren slipper å få ting i retur fordi størrelse M ikke passet helt på denne modellen.
Lykke til videre :-)