Enkelt og greit... Kva selger de mest av på messer/markeder?
Enkelt og greit... Kva selger de mest av på messer/markeder?
Jeg solgte nesten alle ullsjalene mine på marked i ytre arna. Var heldig med været, det blåste og var litt kaldt. Fikk inspirasjon til å lage flere å legge ut her.
Jeg syns det varierer veldig i fra marked til marked hva jeg selger, selv om jeg har de samme type produkter på de forskjellige markedene. Men fargerike småting som lokker barna bort til bordet ditt og marked/messetilbud bruker bestandig å være en slager :)
Jeg har flere ganger solgt tom for tovede sitteunderlag i ulike farger, med ulikt mønster og også med navn på. I tillegg har jeg solgt mange strikka luer. Ellers henger jeg meg på Gunn med å ha noe som lokker barna og å ha messetilbud. Jeg har også hatt små overraskelsespakker, og disse har gått som varmt hvetebrød. Og så liker jeg å ha med nye, ubrukte stempler, resteposer med perler og materialpakker til både smykker og kort. Dette har også vært ganske populært. Og når det gjelder materialsettene syns jeg det er ekstra hyggelig å selge disse, for da har kundene blitt inspirert til å gå hjem og lage noe selv!:-)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.