Jeg har forstått det slik at de fem første varene man legger inn er gratis. Deretter koster det 5 kr pr vare man legger inn? Også tar epla 5 % av hvert salg? Har jeg rett?
Jeg har forstått det slik at de fem første varene man legger inn er gratis. Deretter koster det 5 kr pr vare man legger inn? Også tar epla 5 % av hvert salg? Har jeg rett?
Hei, det kommer an på hvilken butikktype du har. Ved EplaBasic koster det 2,50 kr å legge inn, og når du selger noe koster det 5 kr + 5%. Relansering koster 2,50 kr.
Her er den siste prislisten for de ulike butikktypene:
Epla Basic: • Ingen månedsavgift. • 5 kr per solgte produkt. • 5% provisjon av salgssum. • 2,50 for å legge ut/relansere produkt. • 1 butikk per bruker.
EplaPluss: • 199,- per måned. • Ingen fastpris per solgte produkt. • 5% provisjon av salgssum. • 2,- for å legge ut/relansere produkt. • Inntil 3 butikker under én bruker. • Ingen Google-annonser i din butikk eller på dine produkter.
EplaSuper: • 799,- per måned. • Ingen fastpris per solgte produkt • Ingen provisjon. • 1,50 for å legge ut/relansere produkt. • Inntil 3 butikker under én bruker. • Ingen Google-annonser i din butikk eller på dine produkter.
Takk for opplysningen:-)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.