av
Nina
for 12 år, 6 måneder siden
Hei igjen
Det har ikke noe med ytringsfrihet å gjøre, det har ikke noe med misunnelse å gjøre heller, men snarere HVORDAN man VELGER å uttrykke seg. Jeg kalte deg for alle del ikke dum, Lise, jeg skrev at "det der blir for dumt", men det er ofte problemet når man ikke tenker godt nok før man skriver, det er lett det kan bli misforstått. Å kalle noen for "kremen" og annet, er heller noe man skal ta til seg som en erkjennelse på at man gjør det bra. En heftig diskusjon er alltid gøy, men som noen påpekte her, det er ikke bare vi som leser dette. Dessuten så må det vel sies at det virker som de fleste er enige, men at følelsen av å føle seg truffet overskygger. Vi holder på å bygge nytt hus, og igår var jeg på en liten runde under kategorien -kunsthåndverk-. Jeg må si jeg ble temmelig overrasket over alt annet enn kunst som jeg støtte på, jeg måtte bla langt og lenge før kunsten dukket frem, forbi både muffinser,øredobber og smykker. Men en liten titt på underkategorier forklarte jo noe, og en videre titt inn på en av butikkene viste at det var ingen voksen dame, men ei ung jente som er kreativ, men ikke helt stødig i kategoriene sine.
Skal man da virkelig rapportere, og kanskje ødelegge for videre utvikling og glede? Nå var dette riktignok ett tilfelle, men det er helt klart mange som ikke representerer det man kanskje ønsker at epla skal være, et sted for skikkelig godt håndtverk, kunst og design. Slik er det ikke, -epla er og blir en plattform for flere butikker, og hvordan man representerer sin butikk, er det som burde telle. huh, da var jeg ferdig:)