Hei :) Jeg er ny her på Epla og også når det gjelder nettbutikk generelt. Jeg synes dette er en fantastisk måte å gjøre produktene mine tilgjengelige i det ganske land, trenger jo heller ingen fysiske lokaler! Jeg er veldig opptatt av at butikken min skal være så tiltalende som mulig og så lett å bruke som mulig. Har fått litt tilbakemeldinger om brukervennlighet, og lurer på om flere har synspunkter på følgende:
Når jeg trykker på ett produkt for så se nærmere på det: - Eneste vei tilbake til den butikken jeg var i er å bruke tilbake-knappen i nettleseren, eller trykke på den lille linken på høyre siden (butikknavnet).Er det mulig med fullt synlige feks.'tilbake til butikk(navnet)'- og 'tilbake til Epla Forside'-knapper? Eller bare 'tilbake'- og 'Epla'-knapper? - Det er ingen "branding" øverst på siden lenger, så jeg ser ikke hvilken butikk jeg er i.
Hvis jeg putter et produkt i handlekurven: - Hvis jeg velger 'fortsett å handle' havner jeg på Epla's forside. Dette er lite hendig hvis jeg ville ha flere produkter fra samme butikk,spesielt hvis jeg ikke husker hvilken butikk det var. Tilbakeknappen på nettleseren må trykkes på flere ganger før jeg kommer tilbake til butikken jeg handlet i. Er det mulig og ordne det slik at jeg kommer tilbake til den butikken jeg har handlet i når jeg bruker 'fortsett å handle'?
Når jeg er i en butikk: - Hvis jeg vil sende en melding til butikken må jeg registrere meg. Det er en ganske omstendelig prosess å kreve bare for å sende en forespørsel/kommentar til en butikk. Mulig å forandre dette?
Er nok litt pirkete på detaljer, men jeg tror alle slike småting kan være med på å gi en bedre opplevelse av butikkene på Epla.
Håper flere kan sjekke dette og gi tilbakemelding :)
Hilsen Lill